بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Disini , Kami Meluah , Kami Bercerita , Kami Berkongsi Maklumat , Kami Belajar.
Terima Kasih Kerana Membaca. Kami Hanya Manusia Biasa Yang Mempunyai Kelebihan dan Kekurangan Masing-masing.
Semoga Apa Yang Dikongsi Dapat Difahami Bersama


Quotes

halaman

pergh!!


Itulah perasaan aku sekarang...aku dah tak tau nak cakap apa lagi kene terima je la...
mesti korang tahu kan apesal aku rasa macam tu~~ :-(

ye, Kerana UPU lah aku rasa macam tu... tapi aku pun tak boleh nak salahkan UPU jugak sebab aku punye result memang hancur nk wat camne kan..

lepas aku dah semak tadi..terus aku amik phone (tanya dalam hati nak bagi tahu ayah ngan mak ke tak..) aku tahu hati dorang mesti hancur punye kalo dapat tau aku tak dapat U ni..dan memang itu yang dorang rasa...tapi mereka masih meberi aku peluang untuk belajar di tingkatan 6..
dan aku berazam aku akn buat yang terbaik untuk kali ini.~ dan aku memerlukan doa dari korang sume..k~insyallah..

dan kepada semua teman2 aku di blog atau fb..gud luck yo! dalam pilihan hidup korang k..

ingat ~ 'HIDUP UMPAMA AISKRIM, NIKMATILAH IA SEBELUM CAIR'..







kalau dah baca komen au....

No comments:

Post a Comment