بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Disini , Kami Meluah , Kami Bercerita , Kami Berkongsi Maklumat , Kami Belajar.
Terima Kasih Kerana Membaca. Kami Hanya Manusia Biasa Yang Mempunyai Kelebihan dan Kekurangan Masing-masing.
Semoga Apa Yang Dikongsi Dapat Difahami Bersama


Quotes

halaman

Assalammualikum, kepada kawan-kawan yang merindui saya di blog ini.



















ALHAMDULILLAH!!!

itu sahaja ungkapan yang saya selayaknya saya ucapkan tika ini,
kerna dengan izinya jugalah saya masih dapat menulis di blog ini,
kerna dengan izinya jugalah saya masih dapat membuka blog ini,
kerna dengan izinya jugalah saya masih dapat melihat blog ini,

setelah lebih setahun saya gagal membuka blog ini,
setelah lebih setahun jugalah saya hanya mampu merindui blog ni,
masa berlalu begitu pantas,
pelbagai kisah, pahit manis, dalam hidupku selama setahun lebih,
tidak tercoret dalam blog ni,


namun begitu, aku masih mampu untuk menruskan hidup, [SENYUM LEBAR]
kerna, ini semua ada hikmahnya,
2012 merupakan tahun penting dalam hidupku,
tahun dimana aku memnduduki peperiksaan STPM,
semoga apa yang aku usahakan dan ibubapaku doakan,
akan terbalas juga, di hari yang mendatang insyAllah AMIN!!!

akhir kalam,

setelah setahun ku menyepi,
ku berazam untuk meneruskan minatku dalam BLOGGING ni.
just pray ALL THE BEST for me my dear friend :')

THANKZ TO ALLAH,
kalau dah baca komen au....

No comments:

Post a Comment