بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Disini , Kami Meluah , Kami Bercerita , Kami Berkongsi Maklumat , Kami Belajar.
Terima Kasih Kerana Membaca. Kami Hanya Manusia Biasa Yang Mempunyai Kelebihan dan Kekurangan Masing-masing.
Semoga Apa Yang Dikongsi Dapat Difahami Bersama


Quotes

halaman

Kenalkan kawan baru ku~ :)



Ehem2..kali ni aku nak korang berkenalan ngan member baru aku..

kiteorang tak sama kelas, sebab aku rasa dorang memang lagi pandai dari aku..
apa pon aku harap dorang dapat beri tunjuk ajar pada aku nanti..
kata orang, biar ikut resmi padi, makin tunduk , makin berisi..kan2..

dorang memang dah banyak tolong aku selama ni..jadi tak salah
aku rasa nak bagi penghargaan kepada dorang untuk berada dalam blog AZIM ALOI ni kan..

ok tak payah banyak cer..ni lah member yang aku maksudkan itu..

Nama beliau ialah Nur Syuhaidah Bte Asri

Dia ni kecik, comel , cool and simple orangnye..
kawan baik kepada Nad, dan belajar dalam kelas yang sama dengan Nad.
seorang yang mudah mesra dan baik hati..
rajin tolong orang dan peramah..

apa yang best pasal syu ni dia ni penyabar..aku suke semangat yang dia ada..
opps!! tak boley puji lebih2..nanti ada orang jeles lak..hu3

ok apa yang aku harapkan kita akan jadi kwan untuk selamanya..he3


Yang ini bernama Nadrah Izzati Bte Ismail,

beliau seorang yang happy go lucky,
lepak ngan dia mesti ada je kiteorang nak cer..ha3
kadang2 dia ni suka gak usik aku...tapi nk wat cmne trima jew ar an..

ouh ye..lupe lak..untuk pengetahuan korang si gadis ni sudah berpunya..
jadi ta payah ar risau pasal kesunyian dia k..ha3
aku tau korang pantang kalo nmpak awek2 mcm ni..msrti tnye bende tuh je..ha3

bagi aku , biar ar member aku ni happy dengan buah hati dia k..
umah tangga orang jangan ar kacau..biar dia berbahagia..

hurm..satu perkara lagi..Nad ni kalo nak sesuatu bende tu, mesti dia akan cuba selagi dia fikir dia mampu dapatkan bende tuh..ha3
"Nad pasal kelab tuh nanti aku pikirkan ok..sekarang ni banyak lagi bende aku nk fikirkan maklumlah he3...anyway thankz for help me ok.."


ok itu saja yang dapat aku ceritakan untuk kali ini..:)

salam perkenalan dari Syu dan Nad..


Eh sebelum terlupa , Selamat Hari Raya Aildiftri kepada Syu dan Nad,
kalo ada tergurau kasar atau kata2 yang menyinggung perasaan korang selama ni..
harap maafkan ar k..aku ok jew ngan korang.

tp kalo rasa2 tak boleh setel tu..jumpe kat skola ar k...ha3

thankz my friend!! tanpa korang sapa ar aku an..:)


kalau dah baca komen au....

2 comments: