بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Disini , Kami Meluah , Kami Bercerita , Kami Berkongsi Maklumat , Kami Belajar.
Terima Kasih Kerana Membaca. Kami Hanya Manusia Biasa Yang Mempunyai Kelebihan dan Kekurangan Masing-masing.
Semoga Apa Yang Dikongsi Dapat Difahami Bersama


Quotes

halaman

ujian formatif 4 2011




hari ni adalah ujian formatif kali kedua untuk aku dalam tingkatan 6 rendah ini..
ujian yang lepas keputusan aku tidak mengalakkan..
terutama dalam aliran yang aku pilih iaitu ICT..
kemungkinan aku masih belum biasa dengan tahap soalan peringkat STPM adalah tinggi..

maka hari ini aku sudah cuba yang sebaik mungkin untuk menggunakan segala tenaga dan ilmu yang telah dipelajari..
semoga dengan berkat bulan yang sangat berkat ini, aku mampu mencapai keputusan yang lebih baik insyallah...

kepada teman-temanku yang tewas di tengah jalan,
aku hanya mampu mendoakan yang terbaik untukmu..

"Cubaan yang baik adalah datang dari hati yang yakin "
yakinlah dengan kemampuan diri, jika bukan anda siapa lagi...


kalau dah baca komen au....

No comments:

Post a Comment