بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Disini , Kami Meluah , Kami Bercerita , Kami Berkongsi Maklumat , Kami Belajar.
Terima Kasih Kerana Membaca. Kami Hanya Manusia Biasa Yang Mempunyai Kelebihan dan Kekurangan Masing-masing.
Semoga Apa Yang Dikongsi Dapat Difahami Bersama


Quotes

halaman

keputusan PMR adik aku..

hmmm..kalo citer pasal adik aku punye keputusan..

dia dapat 6a 2b...

boleh tahan ar..
walaupun aku dulu keputusan tak seberapa..tp kira bersyukur jugak ar..kn

pagi2 dh siap nk amik result..
pstu selera makan langsung hilang..haha

tapi bile dah smpai skola dia ..

punyelah lambat result nak kluar..adoyai.

tunggu punye tunggu..akhirnya terjawablah sudah..
seramai 44 orang mndapat 8a..tp adik aku tak tersenarai..
nak wat cmne tak ada rezeki...

tp ramai jugak yang aku tengok tak menjangka keputusan masing2..
ad yang menangis sedih..ada yang gembira..haha macam2

kalau dah baca komen au....

No comments:

Post a Comment